תושבי דרום תל אביב מפגינים: "העם רוצה גירוש"

איתי גדסי 1 Comment on תושבי דרום תל אביב מפגינים: "העם רוצה גירוש"

במחאה כנגד פסיקת בג"ץ השבוע, מאות תושבי דרום תל אביב מפגינים מול בית נשיאת בית המשפט העליון; "הכנסת מחוקקת, מרים נאור מוחקת"

כרזות המפגינים צילום: הדס פרוש, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאות מתושבי דרום תל אביב בהובלת "החזית לשחרור דרום תל אביב", בשיתוף עם תנועת "אם תרצו" ותומכים מרחבי הארץ הפגינו הערב (מוצ"ש) מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור בדרישה להפסיק להעדיף את זכויות האדם של המסתננים על פני זכויות האדם והאזרח של התושבים.

כזכור, ההפגנה במוצאי השבת שעברה שמה קץ לסחבת והביאה סוף סוף לפרסום פסק הדין בעתירה בנושא הרחקת המסתננים מדינה שלישית. כהרגלם אישרו השופטים את הנוהל עצמו אבל פסלו את המנוף להפעלתו. תושבי דרום תל אביב ותומכיהם המשיכו במחאתם הנמרצת נגד שופטי הבג"ץ בקריאה: "בג"ץ נגד העם, העם נגד בג"ץ".

שפי פז, מראשי מטה המאבק של תושבי דרום תל אביב, אמרה כי מאבק תושבי השכונות יימשך עד לשינוי המיוחל: "הערב ציינו עשר שנים של העדפת זכויות המסתנן על פני זכויות התושב. נגמרו הימים שבהם קיבלנו את דין הבג"ץ כגזירה משמים. יותר לא נרפה עד שבג"ץ יבין שהעם הוא הריבון והעם רוצה גירוש".

פז הדגישה עוד כי: "אם שופטי בג"ץ חושבים שמקומם של המסתננים אצלנו בבית, אנחנו נבוא אליהם הביתה. לבג"ץ אין יותר חסינות מפני ביקורת. עד היום הבג"ץ פסל או סירס כל חוק שהמדינה ניסתה לקדם לשחרור השכונות מהכיבוש האריתראי-סודני. אנחנו אומרים די. אנחנו רוצים בג"ץ ישראלי" אמרה.

 בין המשתתפים בהפגנה הערב, היו גם עשרות פעילי תנועת 'אם תרצו' שקראו לשנות את מדיניות בית המשפט המפלה את תושבי דרום תל אביב.

יו"ר תנועת "אם תרצו" מתן פלג שהשתתף בהפגנה אמר כי: "לא יכול להיות ששופטי בית המשפט העליון ימשיכו במדיניותם המפלה את תושבי דרום תל אביב ויחשיבו את דעתם כעלה נידף". לדברי פלג: "מדהים לראות איך "ארגוני הזכויות" דואגים אך ורק לצד המסכן את ישראל, המסתננים,  מבלי טיפת אכפתיות ממעמדם של תושבי ישראל".

פלג הדגיש כי: "בשל הרגע למהלך עומק מצד ממשלת ישראל. גירוש מסתננים בלתי חוקיים, בלימת ארגוני הדה לגיטימציה המסייעים להם וצמצום כוחו של בג"ץ. אלה מהלכים שהיה צריך לעשותם לפני שנים רבות ואנו כאן כדי להניע את תהליך זה לאלתר" אמר.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הבגץ הוא טרור משפטי נגד היהדות על פי פסיקותיו הליברליות והלא מתחשבות בבני ישראל